we're going to ibiza!

Har inte känt mig levande idag. När jag vaknade imorse kände jag mig typ, drogad eller något. Sömnbrist såklart! Kan typ inte sova, är hur trött som helst men det går bara inte. Skolan gick i alla fall relativt snabbt, var mycket att göra idag. Det enda som är jobbigt är att städa! Hehe.

Gick till apoteket idag också, hittade det jag skulle och dom verkar funka skitbra! Var Carro som tipsade om dom.
Två jobb ringde mig också, ena när jag satt på tunnelbana, råkade sätta på högtalarn och jag vet inte hur man stänger av den på min telefon om man inte lägger på , höhö. Men ville inte lägga på bara så där, så gick dit där ingen satt och pratade istället, fett pinsamt. Vette fan om det var något för mig heller, dom ville ha mig som kock!
Det andra som ringde var det jag på intervju på förra veckan, wiie! Dom hör av sig när dom har något som passar mig, det är ju bara ett extra jobb så.

Ähhh har inget vettigt att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback