Tråkiga människor det finns alltså.

På msn heter jag "seriöst såg världens längsta man idag".... Folk jag har där blev typ helt upprörda och arga och skriver "aa men visst att du gjorde", "ofta du såg han", "hur lång var han då, slår vad om att jag sett längre" "palla krydda, han var säkert inte ens lång, bara för du är shorty", "skulle det där vara ett roligt skämt eller?"

Min fråga är, varför blev dom så upprörda? I dont get it...
Han var faktiskt LÅNG, jag har aldrig sett en så lång människa någonsin. Kanske inte världens längsta men det är väll inte olagligt att överdriva lite, hehe. När jag pratade med honom kändes det som att jag stod och pratade med taket typ. Helt sjukt lång. Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback