redlös

Skolan idag var soft, gjorde en gräddsås och städa lite, höhö. Pallar inte kök mera just nu, ska prata med rektorn imorgon om att jag MÅSTE få gå servering i trean, tydligen så tar dom in dom som har gått servering som extra kurs först och det är hur många som helst. Finns bara 2 serverings klasser och 8 köks klasser, sätter dom mig i köket så vet jag inte vad jag gör.. Men ska fixa in mig i serveringen, höhöhö. JAG HAR FAKTISKT MVG I BÅDE A OCH B KURSEN PLUS ANSVARSFULL ALKOHOLHANTERING (skröt inte där), så jag borde bli en av dom FÖRSTA!

Ska bege mig mot Malte snart och föra lite innan Lina och gängets skiva. Kommer bli grymt. Skulle egentligen ätit lunch med Emma från MTV imorgon men det vart flyttat till nästa onsdag, så blir en lång sovmorgon istället innan skolan. Yey, yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback