shabalabala polarn

Jag har en kompis, hon är knäpp. Jag är knäpp. Tillsammans blir vi knäppast, det blir lite knas helt enkelt. På hennes studentskiva så började vi sjunga "släpp en fiiiiiiiis" och dansa fult. Tänk er filmen "A night at the roxbury", deras dans alltså. Den är iförsig rätt så grym. Samtidigt som vi sjöng kom hon på att hennes kompis berättat om en låt som heter "fisdico". Dagen efter kom vi på det och sökte på spotify efter låten och hittade den. Seriöst lyssna, grym låt. Typiskt vår humor, bäst alltså. En annan typisk sak med oss är att vi alltid ska överdriva, med allt.
Vi brukar gå ute mitt bland folk och låsas vara störda, lite elakt men det är sjukt kul. Speciellt när alla kollar, först går vi och pratar normalt och sen får ryck och bli störda. Undrar hur många som undrat om vi är dumma i huvudet på riktigt.
Jag ångrar sjukt mycket att vi raderat våra fina små webcam filmer som vi filmade när vi var yngre. Det är sånt som är kul.
Det värsta är, att INGEN förstår grejen med vår humor. Jag menar man får ju inte bli tråkig bara för att man blivit gammal nu? ;)

Jag smsade henne nyss och skrev "gjorde nyss en 360 flip volt i toan, slå den du".
Tillbaka som svar fick jag "seriöst? det var fan inte dåligt. Men lyssna på det här då. Simmade en mil, hoppade på bussen, under tiden gjorde jag en 360 bakåtvolt med dubbel skruv, sen satte jag mig på sätet"


Om några veckor tar hon studenten och jag funderar på att göra en kul grej av allt vi gjort, vet inte hur än bara, men ska nog komma på något. Hon är trots allt min bästa vän.

Eddie Meduza – Fisdisco

Egentligen ville jag bara att ni skulle lyssna på låten ovanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback