jobbigt

Berns
Läge: Berzelii park
Brasserie Elverket
Läge: Linnégatan 69
Citykonferensen
Läge: Malmskillnadsgatan
Gondolen
Läge: Slussen
Imperiet
Läge: Skatteskrapan, Götgatan
Järnet Matsal och Bar
Läge: Gamla Stan
Kvarnen Restaurang
Läge: Tjärhovsgatan 4
Långbro Värdshus,
Läge: Långbro - södra Stockholm
Operakällaren
Läge: Kungsträdgården
Regissörsvillan
Läge: Solna
Restaurangakademien
Läge: Slaktusområdet
Sjöfartshuset
Läge: Skeppsbron
Vassa Eggen
Birger Jarlsgatan29
Villa Källhagen
Läge: Djurgården

Quality Globe Hotell- Arena
Läge: Globen

Kan inte bestämma mig för vilken praktikplats jag ska välja :/ Vill inte börja på en "fin" restaurang eller vad man ska säga.. Kommer bara göra bort mig då, haha. Funderar lite på att ta det vid globen, kommer aldrig bort från globen, jag älskar globen ;)


Kommentarer
Tove säger:

Annars är det ju en sjukt bra merit att ha varit på typ Berns!

2010-05-09 | 20:52:52
Bloggadress: http://stockdove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback