idiot

Någon jävel snodde mitt busskort och ipod  igår :(((( Min kära ipod! Fan också. Busskortet gjorde inte så mycket, det går ändå ut snart men ändå. Fett elakt. Nu kan jag inte lyssna på musik, måste fan köpa en ny. Hatar att lyssna genom mobilen även fast den har fett med minne. Det värsta är att det blev snott på JOBBET! Någon som jag arbetar med har alltså tyckt det varit okej att ta någon annans saker, då kunde den lika gärna tagit rubbet, jacka, väska, bankkort med mera. Fan, fan, fan! Pratade med en av cheferna och han skulle iallafall kolla upp det.

Trodde jag slutade 23.00 igår också men tydligen så slutade jag 03.15!! Aja vart lite extra cash, men nu måste jag ju fixa nytt busskort och ipod!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback