Härligare än härligast

Körde brännboll på idrotten idag, fett kul. Jag fick inte iväg en ända boll men det är kul ändå. Sjukt härligt väder idag igen. Vi låg ute på gräsmattan, jag somnade nästan. Älskar det här vädret förutom att man känner sig sjukt äcklig.
På svenskan gick läraren igenom alla frågorna och svaren till provet nästa vecka, så det är bara plugga in dom. Från samhälle fick vi sluta en halvtumme tidigare, såg bara på en film om hässelby, vi har prov nästa vecka men läraren sa att vi som redan klarat allt slipper om vi vill, om man inte vill försöka höja sig såklart. Vadå slapp skola?

Drog till apoteket efter, letade efter piller men hittade inte. Var sjukt mycket folk så orkade inte fråga personalen heller eftersom man var tvungen att ta nummerlapp då. Ska leta på globens apotek imorgon istället.

Nu ska jag käka mat, pannkakor tror jag. Måste passa på medans jag får nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback