Fredag

Vaknade halv fem imorse och var skit pigg, sjukt irriterande. Det blir alltid så om jag lägger mig innan tolv, vet ej varför men det är som att min hjärna inte vill att jag ska få sova mer än fem timmar. Låg iallafall kvar i sängen tills klockan sex och då började jag fixa mig inför skolan. Skönt nog gick dagen fort och vi sluta över en timme tidigare än vanligt. 

Var ute och hade picnik med Wilma, vi svulla chips, godis och cola. Livet alltså! Så passade hon på att leka lite i parken, helt crazy. Hon slocknade nästan på en gång när vi kom hem igen. Kollat på lejonkungen 2 idag också, imorgon blir det 3an.

Föresten frågade Wilma mig idag vad jag gjorde i skolan, så berättade jag att jag lagade mat, då började hon apskratta. Seriöst hon skratta så hon var tvungen att lägga sig ner, sen sa hon "nee men på riktigt, vad gjorde du i skolan?" "Laga mat sa jag ju, var det så roligt" "HAHAHAHHAHAHAHHAHAH". Skön kiddi man har. Hon tyckte iallafall att det var konstigt att jag lagade mat hela dagen i skolan.... Hehe.

Kommentarer
klara, en av alla andra säger:

helt sjukt ju! :O

2010-05-29 | 17:23:23
Bloggadress: http://rantanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback