come on

Min vecka har fuckat upp sig totallt... Har inte varit i skolan på två dagar nu, why why why? Känns som att det är fredag idag för att jag ska hämta Wilma nu. Hon ska iväg på dop tidigt på söndag morgon, så vi bestämde att jag lämnar henne på lördag istället. Föresten, orkar inte med onödiga kommentarer på den här bloggen, tänker inte godkänna dom :D Det mesta jag skriver är helt oseriöst, så läs inte om ni stör er :) Ni slösar bara bort eran dyrbara tid då!!

Jag vill ha lov nu, nu, nu... Pallar verkligen inte skolan just nu, vi gör ändå ingenting och det känns så jävla onödigt att ens vara där. Nästa vecka är sista veckan i köket också, innan dom river allt för att renovera nytt.

Har två "extra" jobb jag ska göra nu i juni också, ett med Becca och ett med Lina. Blir roligt, bra att få lite extra cash också. Ska köpa något till Wilma idag också, hon hade ju namnsdag igår och det måste ju firas. Eller? Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback