attityd

Nyss kommit hem, soft. Dagen började dåligt, försov mig. Hur lyckas man försova sig när man börjar klockan två? Kom i tid iallafall men hann inte fixa mig så struntade i det, hehheh. Men jag hann dricka fyra koppar kaffe typ, not okej alltså. Hade samhälle, tråkigt som vanligt. Svenska, konstigt som vanligt. Vår svenska lärare är fan skum, han går igenom alla frågor som vi ska ha på proven och sen svaren, så det är bara plugga på dom och sen klarar man sig. Stockholms hotell- och restaurangskola, för dig som är lat!
Sofie och Malin fråga om jag skulle med till snaps, bangade nästan först, ville inte gå dit osminkad, men va fan skitsamma, kunde sola. Fett soft, najs dag lixom, sjukt varmt. Malin kände en som jobba där, tre öl för 50 spänn. Sen var det bara köra. Go Figaro! Några öl senare pallade vi inte mer, måste tänka på skolan........... ;)
Najs att umgås med gamla HR6 klasskamrater, eller bara Malin som är utanför bara för att hon är RE8are nu. Nästa termin blir jag utan båda:(((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback