Älskar att vara kändis

Avbokade nyss mitt Lady Gaga pass:( bläää.... Men istället ska jag och Wilma sova på hotell och äta fett med gratis mat, få feta goodiebags och leka alfons åberg, han var min favvo när jag var liten, hade han som en nalle och klippte hans hår men vart ledsen för att det inte växte ut, trodde han var riktig:(

"Det som ska bli Sveriges bästa barnhotell innehåller barnens biograf, läsesalong, legodamm, snickarhörna, teaterhörna, Alfonssvit och mycket mer. Dessutom, har barnen sin egen frukostbuffé ”Brulle” som tagits fram i samarbete med Svenska Kocklandslaget."








Kommentarer
Therese säger:

shit va kul :D

2010-05-05 | 07:19:30
Bloggadress: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback