alltid i tid

Jag är sämst på att lämna in uppgifter i tid, har haft ett helt ÅR på mig att göra en hälsouppgift till idrotten men håller på med den just nu eftersom den ska vara inlämnad senast imorgon. Bra jobbat! Kommer inte ens på något mer att skriva, det ska vara minst en sida och jag har skrivit en halv. Man ska skriva om sina hälsa, typ hur man äter, sover, tränar osv. Egentligen borde jag kunna skriva flera sidor eftersom jag tränar så mycket, äter så bra mat och sover 10 timmar varje natt ;) Höhö, eller inte. Därför får en halv sida vara bra!!

Föresten jag har klarat ALLA mina samhälls prov det här året. Snacka om att vara grym, eller?  Med tanke på att halva skolan inte klarat en hel del, höhö. Men man är ju grym, kan lägga till att jag aldrig pluggat mer än en timme till varje prov... Ah grym!
Fett med grymt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback