Nystart

Jag hade nästan glömt hur kul det är att läsa igenom gamla inlägg man skrivit, speciellt i bloggar man glömt bort att man har. Hahahahahhahaha, Typ så kul är det, skämt å sido. Jag har ju faktiskt fyra bloggar sammanlagt, min "stora" ungmamma15, min MTV-blogg, den här och en som är hemlig med lösenordskydd och grejs. Snart så försvinner dock två stycken, ungmamma15 och MTV, eller försvinner och försvinner, ska inte stänga ner dom utan bara sluta skriva. Jag tackar helt enkelt för min tid, känner att dom inte uppfyller "kraven" längre, mest massa skit som skriv där. Istället ska jag öppna en ny blogg med lite mer humor i och hoppas att människor inte tar allt för illa upp, höhö. Nejdå. Dock kommer den bara vara för (eller det blir nog den här) personer som ber om att få adressen.
FUN!

Nu blir det käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback