Smaskens med käk

Nyss varit och ätit en fet kebabrulle, det smakade kan jag säga. Har hittat världens godaste pizzeria, allt man äter där är verkligen GOTT, bra priser och mycket mat, orkar inte ens äta upp allt. Deras kycklingsallad är i alla fall best ever. Jag fick pengar insatt på  mitt konto idag som jag inte vet vart dom kommer ifrån, men skulle chansa på att det är från min andra blogg. Synd att jag slutade blogga där då eftersom cashen rullade in, skämt :) Ville inte bara blogga för pengarna även fast det är jävligt lättförtjänta, eller?

Imorgon ska jag troligtvist ut, var sjukt länge sen käns det som och får passa på när jag inte har Wilmisen. Ska se vilka som ska med bara, mallan troligtvist iallafall. Kul att gå ut själv annars. Har iförsig aldrig prövat och det kanske är kul, who knows.


Så här går man runt i min skola, snygg outfit. Det här var i för sig i ettan när man hade rutiga scarfar och gick med långa förkläden till tuttarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback