Det är inte kul att vara inne på en dator där man har mobiltbredband!

Nu var det gjort, måste erkänna att det tog emot rätt så rejält. Efter att ha bloggat snart fyra år på en och samma blogg känns det såklart lite ledsamt. Men det var det rätta, nu blir det nya tag, Känns faktiskt på mycket länge KUL att blogga och förhoppninsvist så slipper jag allt skit. Fan jag vågade knappt lägga upp bilder från en kul utekväll för att jag visste att folk skulle klaga. Här ska jag iallafall försöka lägga upp lite fler bilder, höhö. Och skriva exakt vad jag vill!!! IM FREE BABE!

Klockan är mycket och jag borde sovit för längesen, skönt att jag har lite sovmorgon imorgon. Ska möta upp mallan i slussen innan skolan börjar med idrott.


Haha det här är SKÄMT bilder från sportlovskryssningen. 7/4 kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback