Woop woop

Imorgon är det nya Twilight filmen som gäller! ECLIPSE! Galet taggat, tror den kommer vara skit bra, men böckerna är nog ändå alltid bäst;) Idag är det ju Twilight movie night och man kunde gå och se alla tre filmerna, men hade aldrig pallat att sitta på en bio i sex timmar, tyckte det var jobbigt förra året när jag såg båda två filmerna samtidigt.
Jag ber över att slippa höra alla små tjejer skrika mitt under bion denna gång, PLZ! Det var okej på hovet men fan inte mitt under en bio.

Kommentarer
TinA säger:

jag gick på maraton - FEEEEEETT NAAAJJJJJZ :D Böckerna är alltid bättre, eller ja, i 99 % av fallen iaf :)

2010-07-02 | 11:07:19
Bloggadress: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback