Livet

Jag har nog aldrig gråtit såhär mycket i mitt liv. Jag är ledsen, så jävla ledsen. Vill just nu bara bort. Helst av allt vill jag vara med min dotter, älskade Wilma. Det är över nu, känns jävligt tomt, men trots allt är det nog bäst så här.
Pratat med mamma, jag flyttar hem igen.

Har ingen direkt förklaring till varför det blev på det här viset. Ödet bestämmer tydligen allt. Det blir bra, tiden läker alla sår som man säger. Kommer ta tid, men jag hittar tillbaka, jag reser mig alltid upp igen! Im a strong woman.

Life is a bitch, och det visste jag väl!

Från och med nu kämpar jag ensam. Jag vet att jag kan så mycket mer.
Love live life. Så jävlar att jag kommer göra. Jag ser framåt. Från och med nu, lever jag.



Kommentarer
TinA säger:

take care..!

2010-06-24 | 12:54:44
Bloggadress: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback