Försenat inlägg

3orna tog studenten!


Vi stod bakom skolan och förade lite innan vi skulle åka flak.


Flaket var typ det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Går ej att beskriva, sjukt kul var det iallafall.
Nästa år är det vår tur!


Camilla som tog studenten :)


Man kände sig ju inte direkt fräsh! Haha.


Vi struntade i kisspauserna men när vi kom av till gullmars sprang vi! Haha.


Fläskhare!


Kom till Camillas mottagning där vi dushade allihopa.


Hennes hund bet mig flera gånger, jag som annars är livrädd för hundar, alltså verkligen rädd, tyckte det var sjukt kul nu istället, haha. Den bet ju inte hårt, fortfarande valp, sjukt söt.


Vi skulle in till stan för att gå på krogen. Jag och Sofie kom inte in på ett enda ställe, haha.
Vi hade iallafall sjukt kul allihopa!
Nästa år, DÅ JÄVLAR!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback