nunna

Min dag känns stressig som fan. Skulle helst av allt skippa skolan idag, men måste dit för att tömma mitt skåp och lämna in alla kläder och böcker. Ska hinna handla innan jag går dit och när jag kommer hem från jobbet, dvs inatt, ska jag göra tårtbotten till Linas student. Skönt att hon ville ha en simpel tårta, fast i långpanna. Det som ska vara i fixar jag samma dag hemma hos henne, känns fräshare så och eftersom jag ändå ska hem till henne medans hon röjer runt på flak så hinner jag fixa det innan alla kommer.

Imorgon ska vi ju fira treorna som tar studenten i vår skola, ska till Camilla på hennes mottagning så lär inte hinna göra så mycket imorgon. Sen på torsdag är det skolavslutning och efter det raka vägen in till stan för att snabbt försöka hitta något till Lina!!!!!!! Tänk att jag inte gjort det än. Dålig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback