möhöö

Vill tillbaka till Magaluf som fan! Var så jävla kul.


Snygg bild. Jag vet!


Driggar brillorna.

Härliga gäng!



Juste, igår när jag jobbade kom det fram en kille och hälsade. Jag stod där som ett fån typ och sa bara hej tillbaka. Visste att jag kände igen han men kom inte på från vart, men precis när han gick så kom jag ju på att det var  från magaluf, stötte även på en annan där ifrån. När jag kom hem frågade han mig på facebook om jag alltid blir rädd när folk hälsar på mig, hahaha.
Nu till det asballa!
Dom här två har precis kommit upp i djurgårdens A-lag i hockey och dom var och tränade då (alla tjejer spanade in snygga hockey killar)! Lär se dom mer i höst och vinter dåra.
Ska hejja!!

 

 


Kommentarer
matilda säger:

HAHAH, fan va kul! vi har träffat en kändis! ;)

2010-06-11 | 20:38:08
Bloggadress: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback