im still a rockstar

Kom nyss hem, har jobbat på en studentmottagning. Sjukt najs, bra med cash. Jag och Becca funderar på att starta eget, skulle kunna leva på det här alltså. Vi brukar ju göra sånt, på bröllop och andra kalas! Idag sa dom att vi skulle fixa visitkort för att vi var så duktiga, hehe, riktiga grejer alltså. Ingen jävla globen lön heller.

Imorgon tar Matilda och Josefin studenten, skulle gått på deras utspring men idag ringde ett jobb och jag ska ha möte med dom imorgon. Är jobb om jordgubbsförsäljare, haha, snacka om att vara desperat efter sommarjobb, eller? Sjukt najs om det är fint väder ute att sitta och sälja jordgubbar. Hon sa iförsig att det var en del andra som också skulle dit, så vet ju inte om jag får det. Skulle ju gärna gå på deras utspring men jag vill inte missa chansen till jobb, eller jag har inte RÅD att missa det, höhööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback