hej hååå

Knäpp dag på jobbet. Fastnade i hissen med 10 pers och satt fast där i 20 min, vara nära döden där kände jag. Fick smått panik av att vara instängd, hatar sånt. Men det gick bra. Var en rätt så lugn dag, rätt så seg men det funka. Var övertrött i slutet och skratta hela tiden och dom tyckte jag var knäpp. Tyckte det var helkul när vi skulle hälla ut typ 40 liter kokhett kaffe i toan, jag orkade inte ens lyfta så stod bara och asgarva åt dom andra som försökte vara seriösa och kämpade som fan! Kul var det iallafall!

Kom nyss hem och ska lägga mig och sova, jobbar imorgon igen. Men innan det så blir det skola, ska tömma mitt skåp på allt skit. SISTA DAGEN INNAN SOMMARLOVET! Måste även hinna baka tårta till Linas student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback