För jag har sett dom!!!!!

Kom nyss hem från jobbet, har galet ont i huvudet. Var som dag sagt Twilight fan event idag. Det var seriöst helt galet, fansen som  var där skrek som jag vet inte vad och jag överdriver inte när jag säger att det nog slog Lady Gaga. Det var knappt några som handlade i kioskerna idag, alla sprang bara in till sina platser. Vi stängde därför tidigare, jag gick såklart in och kollade på allt då. Det började klockan sex med lite band som spelade och sen visades det exclusiva klipp från nya filmen. 9 DAGAR KVAR, jag har redan bokat och betalt biljett till premiären!
Runt åtta kom själva Kristen Stewart och Taylor Lautner in, då skreks det som fan. Har filmat lite och håller på att lägga in det i datorn nu. Dom intervjuvades, men man hörde knappt något eftersom alla skrek, lite tråkig, jag ville ju höra! Men fick iallafall bekräftat att sista filmen blir uppdelat i två! MERA NJUTNING!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7345436.ab






Kommentarer
TinA säger:

SÅ ORÄTTVIST!!!!!

2010-06-21 | 22:39:50
Bloggadress: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback