Dagens

Jag hittade nyss en macka (eller vad den nu heter) från 7-eleven i min väska+ en cola burk.
Hur, var, när och varför? Främst varför, varför ligger en macka i min väska?
Juste, var hungrig, svängde in på sleven och köpte en jävla macka, en macka!
Hallelulja! Jag, Emelie, köpte en macka med ost och salami!
Och tydligen var jag inte så hungrig som jag trodde, eftersom jag för det första bad dom att INTE micra den, jag hade absolut inte tid att vänta i tre minuter, och för det andra att det fortfarande låg kvar EN HEL JÄVLA MACKA i min väska!

Kommentarer
MMALTE säger:

HAHAHAH, åt du inte upp den?

2010-06-26 | 16:27:01
Emelie säger:

Hahahah nej, la ner den i väskan skulle käka den på tunnelbanan tror jag men glömde helt bort det :O

2010-06-26 | 16:45:24
Bloggadress: http://empolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback