2 st nunnor

Åkte hem till Malin igår efter att hon slutat jobbet, chillade där ett tag. Funderade på om vi skulle dra ut på krogen eller vara hemma. Slutade med att vi åkte ut till Täby för att gå på en extra stor fest, obs EXTRA STOR.
Var sjukt galet. Jag drack lite to much, eller dom där tre shotsen gjorde susen (egentligen typ 1½, höhö).
Kvällen slutade bezt, jag fick hjälp att hitta bussen men det var fel buss. Såg när bussen jag skulle ta åka förbi uppe på vägen och kollade när nästa skulle gå, typ vid 6 på morgonen. La mig ner på marken och grät, seriöst grät. Var så jävla trött, haha. Min mobil var helt död så kunde inte ringa någon heller, funderade på att gå tillbaka till Malin och dom men kom på att jag inte skulle komma in i porten. Just precis då stannar en bil, en engelskman och frågar vart jag ska någonstans. Sen helt plötsligt fick jag skjuts dit jag skulle. Bezta liftaren jag är! Men farlig också, tänk om det hade varit värsta snuskgubben...

Nu ska jag snart åka mot Rålis och möta Malin, jag hade tänkt röja idag igen, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback