Tack och hej

Jag har seriöst legat i sängen 2 dagar i rad nu... Så inte okej.
I fredags satt jag och några i rållis och chillade (diggar deras lekplats). Vart rätt så sent. Vaknade klockan 5 dagen efter, snacka om ångest. Fixade mig lite snabbt och åkte till liljeholmen för att möta Sofie, Veronica och Livija. Drog hem till Veronica, satt på balkongen och drack vin. Fixade ditt lite skolfolk och sen var det fest! Höhö nej men chill.
Fick för oss att vi skulle ut och bada, jag bangade först men det slutade med att jag var i med alla kläderna på. Snacka om att det var sommarens. Ångrade mig däremot dagen efter då jag fick åka hem med en tjock tröja och shorts (det var 100 grader ute). Kan säga att jag måste piss dagen efter, låg i sängen hela dagen.

Idag hann jag med att svänga förbi stan med Lina och Matilda. Imorgon har jag bestämt mig för att gå ut och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback