Ska börja leva på pulver

Fyfan vilken seg dag på jobbet. Absolut inget att göra förutom i slutet. Det är Herbalife som har något event i globen, tydligen ett fet företag som säljer naturprodukter. Människorna där är läskiga. Jag hade hand om dom i vipen idag eller "presidenterna" som dom kallar sig, dom som är högst upp i deras "pyramidspel". Seriöst, när dom hade sitt snack så skrek dom andra som var där som galningar och kom fram och tog autografer, helt sjukt. Dom vill tydligen förändra världen, att alla ska leva på deras piller och pulver mat. Deras lunch bestod idag av tomat pulver soppa, ett pulver man blandar med kokande vatten, så smakar den tomat. Dom dricker något kostfiber som man blandar med hett vatten, blir som te, äter massa bars och dricker aloe vera. Lite kul är det allt, och jag ska stå ut med det här i tre dagar till, höhö. Föresten fick jag sovmorgon imorgon, iställer för att börja halv sju så börjar jag sju, en hel halvtimme, WOHO! Förhoppningsvist så får jag sluta redan vid fyra imorgon, normal tid, idag jobbade jag tretton timmar. Hoppas på en tidig dag så att jag hinner åka och hälsa på min bror Alex och lille Vincent :)
Nu ska blire andra avenyn och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback