Ska bli träningsnarkoman

Jag är fucking bezt! Varit ute och sprungit, skulle egentligen tagit några varv runt fotbollsplan men det satt massa folk där så det vart lite pinsamt, körde två varv sen bytte jag runda och sprang från mig till donken, vidare mot svandammsparken och tillslut ett varv i villo området... haha. Stannade dock en gång. Hade det inte varit så att jag har sämst kondition och låter som en jävla flåsande kossa så hade jag lätt sprungit varven runt plan men men. Snart så. När jag kom hem igen gjorde jag 100 situps, 4*30 sekunder brygga, och 30 rygglyft. Kan säga att jag är helt död nu och för dom som tränat länge är det här typ rena barnleken!
Min mage har ont nu iallafall :(((

Imorgon tänker jag däremot gå ut, illa eller? Jag vill helst sitta ute eller vara hemma hos någon, lite trött på krogen, eller det känns onödigt att gå ut såhär på sommaren. Någon som vill bjuda med mig? Jag har fan en hel dunk vin hemma, lovar att bjuda den som är med mig :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback