sjukt skoj inlägg

Har grillat med hela familjen idag. Fast näää, Wilma saknades. Lille Vincent sov för det mesta men det var trevligt ändå. Min mormor var här också, fyfan vad hon är rolig ibland. Hon är 70+, har facebook och dökoll på vad alla gör, haha. Alex är snart klar med sitt körkort, typ iallafall, och då ska jag få låna alla hans böcker och sen ska fan jag också ta det. Det hade varit lite kul om jag tog det före, men det är försent nu, jag måste lixom börja från grunden.

Nu när alla gått blev det rätt så trist, vill göra något fast ändå inte. Jag har ju tydligen gått och blivit alkis, daaaah!
Ska ut och springa senare istället, sprang sjukt långt igår (säger vi). Jobbar tors-mån, helvetes jävla pass också, kommer vara död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback