nuppi

Kör sista 12 timmars passet imorgon, på måndag är det bara några timmar som gäller, skönt! Det har kommit upp hur mycket nya pass som helst nu till hösten, men jag vill inte boka in mig fören jag vet något om min praktik. Hockeyn måste jag jobba på! Är dubbelt så mycket hockey nu när AIK gått upp till elitserien, fyfan.

Tog stäningspasset idag, satt i tre timmar helt själv och gjorde inte ett piss. Kom inga gäster som ville ha pulver te så det var chill. Fick sovmorgon till halv 8. YAMAN!
Ska sova nu. Skål på er!

Trött tjej. Fan vad kort hår hon hade här, blir chockad. Var iförsig ett tag sen bilden togs, men nu har hon lixom lååååååååångt halv lockigt hår, plattar man det blir det ännu längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback