Inte okej

Shit min mammas mans ena dotter är här, hon tränar rätt så mycket om jag förstått det hela rätt. Fick nyss reda på att hon sprang 25 varv runt vår fotbollsplan vi har här. Det är en mil om jag räknat rätt (dessutom springer hon den på under en timme). Fyfan, inatt alltså, då jävlar, har bestämt mig för att jag MÅSTE klara minst 8 km.. Om jag så ska dö på kuppen. Gjorde typ 80 situps igår, lite rygglyft, bryggan och armhävningar (1, hahaha). Ska öka det idag också, men var ju tvungen att börja lite smått. Kan ju säga att jag har en rejäl träningsvärk i magen idag.

Kommentarer
TinA säger:

Duktig du är! :D

2010-07-14 | 11:35:39
Bloggadress: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback