crazyy

Mina fötter är döda. Jag är död. Fyfan. Höll som sagt på att försova mig imorse, men när jag kom dit var jag den enda som var där. Dom andra kom vid åtta, dålig still va va va.. Har varit övertrött hela dagen vilket gjorde att jag skratta åt vad som helst. Drog världens tråkigaste skämt för dom jag jobbade med och tyckte det var as kul. Skrattade seriöst åt att någon bara tog ett glas vatten, illa! Dom andra fick gå vid fyra men jag var tvungen att stanna kvar för att hjälpa till med personalbuffén, helt onödigt. Men jag är snäll. Sen när vi ändå inte gjorde något sa jag herrråååå, sa att jag var för trött för att jobba mera, haha.
Juste dom där herblelife människorna är läskigare än läskigast. Dom är typ som en egen sekt. Flera stycken har gråtit, svimmat och jag vet inte vad för att dom är "högst upp" pratade på scen. Värst av allt var när en man kom upp på scen med sitt spädbarn och bad ena att hålla i barnet för att han var deras gud och skulle bringa lycka till barnet i framtiden. Helt sjukt! Föresten så gick dom runt med två livakter var också. Hallååå, dom säljer "naturprodukter" som bara innehåller socker och sötningmedel, vad fan är det att hurra för?????

Ähhh va fan, sängen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback