100 grader

Seriöst, den här värmen är sjuk. Det är inte normalt väder i Sverige, men jag antar att man inte ska klaga. Synd bara att det är svårt att inte vilja avlida.. Speciellt på morgonen när man försöker sova. Har vaknat vid typ sju varje morgon pga solen. Idag slog rekord och jag är redan klar för att dra ut och bada, egentligen hatar jag att bada i Sverige, men vad fan, hur överlever man annars?

Jag har gått och blivit duktig också! Börjat träna, wiiie (äntligen?). Har sprungit lite, snart kommer jag klara av att springa en mil, börjat med några kilometer. Även kört styrka, höhö. Och fan, det är sjukt bra för att vara mig.

Nej, solen och vattnet, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback