Jobbjobbjobb

Jag vaknade sju imorse och var hur pigg som helst, hade sovit fyra timmar så tvingade mig själv att somna om, även fast det tog typ en timme. När klockan ringde igen var jag trött, haha. Kom upp iallafall och efter en dusch så mådde jag bra igen. Ingen baksmälla här inte! Nu sitter jag på bussen och äter en äcklig salami och brie macka, seriöst det är tio lager smör, brien ligger som en klump i mitten av hela mackan. Till och med jag kan göra en bättre ;-) måste äta ändå, vet ju inte när vi får äta på jobbet sen. Haha åker med jobbkläderna dit, ser skit fult ut och folk tror säkert jag går klädd såhär vanligt. Ikväll blir det utgång igen med becca! Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback