ice ice baby

Jobbade på bröllop med Becca och Erika igår, gick bra. Slutade vid 10 och då fick vi skjuts av Erikas mamma till Alvik, sen drog jag och Becca ut. Var först inte så jättetaggade, mer trötta men det vände rätt så snabbt. Kvällen spårade tillslut ändå. Jag haffa en snygg bartender, fast nää, Becca haffa, han var iceman. Han var elak mot mig, beställde drinkar och vi skämtade typ om att det bara var is i dom, då fick jag feta isbergdrinken istället, haha. Det var lite kul, tog kort också. Becca var skoj, han kastade is mot henne för att hon sa att han skulle göra en ny, då slängde hon sig bakom disken och tog massa is och kasta tillbaka, haha. Bartendern bara skrattade. Men ännu roligare var när jag beställde öl och sa typ, tja iceman en öl tack! Då sa han med is eller? Men ja sa nej och bara för det la han ner IS I MIN ÖL! Men han var cutie..
Juste träffade EDWARD CULLEN IGÅR! Seriöst, hur lik som helst. Skulle lätt haffa... Nerå, men det var kopia! Har bild också;)

Idag ska jag jobba igen, fast i globen, jobbar bar isen så det är skönt. Jobbar hela nästa helg också, först i globen på fredagen sen på 50 års fekka med Becca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback