very najs

Dagen började med idrott, fast jag och Malin skippade den och gick och käkade kebab, som förövrigt var världens äckligast så slängde hela. Seriöst dom la i svamp, morötter och ruccola, huh? Och vitlökssåsen smaka vatten.
Är hungrig som fan nu.  Skulle egentligen iväg idag men hon jag skulle träffa var tvungen att boka om, så blir nästa onsdag istället. Ville fika efter skolan men ingen som ville följa med:(

Föresten min mobil är paj IGEN!!!!! Helt otroligt va? Tror helt ärligt att dom driver med mig. Touchen har slutat fungera och man måste starta om telefonen hela tiden. Utan touchen kan jag inte ta bilder alls.
Ska seriöst ringa till sony eriksson och be dom fara åt helvete med sina mobiler, kommer aldrig mer skaffa en mobil av deras märken. Måste lämna in telefonen igen och dom lär tro att jag tar sönder den med flit.

Kommentarer
Therese säger:

mina sony ericson har fungerat :D

2010-04-14 | 19:53:36
Bloggadress: http://theresemansson.blogg.se/
Ems säger:

Tredje gången med samma fel så får man en ny heelt=D Kör på den, de gjorde jag och fick en mobil som höll i ett år iaf=P

2010-04-14 | 21:02:16
Bloggadress: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback