GALEN DAG JÄVLIGT BRA

Vilken jävla dag på jobbet. A la carten var inte direkt något för mig men det var kul att pröva på, var mest nisse idag, hade iallafall velat pröva på kassan men det vart icke så. När matchen började vart jag flyttad till baren och det var mycket roligare. Föresten så serverade jag Nicklas Wikergård, han var rolig men rätt så skum. Han beställde en räkmacka sen drog han och kom tillbaka typ tio minuter innan matchen började och åt den. Men nu till det mest FANTASTISKA!!! När jag stod i baren så kom det två snubbar, rätt så korta så där, tänkte inte på vilka det var, jag och två andra tog beställningar och hade ett grymt sammarbete tills det vart inslaget 26 öl istället för 2 och kortet drogs och ena personen fick betala 1400 kr för 2 öl! Det var inte vilka som helst utan TOBIAS HYSEN OCH DANIEL SJÖLUND!!! Gaahh, tobias är min gamla idol från när han spelade i djurgården. Löste iallafall problemet och dom sa att det inte gjorde något. Fick jobba över typ 40 minuter men efter det drog jag och kollade på matchen, med vilka då? JO HYSEN OCH SJÖLUND! Helt galet, när djurgårn gjorde mål hoppade vi och sjöng. När det var sudden mötte jag Malin och gick ner och var med henne. Var hur trött som helst, synd att djurgårn förlora. Dom måste vinna nu, dels för att jag vill att dom ha en till hemmamatch på lördag då jag ska jobba, annars blir det inställt, behöver pengarna.

Jävla svammel inlägg. Är fortfarande helt uppspelt efter hysen, fyfan!


Kommentarer
Anonym säger:

hur går det ed herman?

2010-04-20 | 11:19:39
Bloggadress: http://alexandranygren.blogg.se/
Anonym säger:

hur länge har du haft honom ?

2010-04-20 | 18:36:20
Bloggadress: http://alexandranygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback