skitpårej

Seriöst, tråkiga april skämt i tidningen idag eller vad? Ett om att alla som tagit svinsprutan har fått ett chip i sig som ska ha något med SL att göra, eller vad de nu var. Kan ju knappast vara sant. McDonalds har tagit bort osten på cheesburgaren och satt den på den vanliga hamburgare. Huh? Jag ska komma på feta skämtet snart...

Skolan idag sög, som allt annat gjort idag. Försov mig, missade köket. Åkte för att gå på näringsläran, vilket var onödigt. Kommer dit och så har dom bytt ut alla datorer och fixat nya användarnamn. Läraren börjar skälla för att man inte fixat det tidigare, hur fan ska man veta allt? Får springa som en galning och leta efter datanissen men han har tydligen gått hem. Går tillbaka och får feta utskällningen igen . Pallar inte lyssna... Gör klart alla uppgifter man behöver göra och vår grupp orkade inte göra MVG uppifter och då börjar hon åter igen gapa och  tycker att vi minsann är oengagerade och borde skämmas över oss själv för att det gjorde hon. Tillslut orkade ingen med henne och hon säger att vi får gå "men bara för att jag inte orkar med er något mer". Shyst lärare man har alltså. Hon passade även på att säga att vi var slarviga och oartiga som inte ens sa hejdå sist vi gick från lektionen, amen tjena ofta du kommer ihåg det.. PALLAR INTE, SER HON INTE ATT  JAG MÅR PISS IDAG????

Eller ahh är det fest???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback