som vanligt ett jävligt intressant inlägg från mig

Jobbade igår, djurgårn-HV igen. Tyvärr vart det guld till HV men fasiken så bra stämmning det var i hovet ändå, alla sjöng högre och högre för att ändå visa att dom var nöjda med säsongen, eller något :) Bra var det i alla fall.
Åkte hem direkt efter och hade tänkt ta det lugnt hela kvällen, istället vart det feta spontan utgången, hann bara byta om och sen kom Matilda och hennes mamma med bilen så jag fick sjuts in till stan. Där träffade vi Josefin och Helena också. Det var skojsigt!
Jag drog typ tidigt, mådde feta dåligt tror jag höhööhöhöhöhöhö.
Så idag har jag mått piss på eftermiddagen. Skulle ju jobbat idag men jag vart avbokad igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback