så random, så flippat

Jobbat idag, tjänade 1000 riksdaler på att göra ingenting. Seriöst det tråkigaste jobbet jag jobbat på men pengar tackar man ju inte nej till. Började med att vi skulle hjälpa till att göra lite mat, typ linsröra, hummus, gucamole, potatissallad, rödbetssalld, härlig blandning. Så hade dom köpt riktigt snuskiga korvar och ostar, ville typ dö av lukten. När dom åt så stod vi bara i köket och hängde, människorna där var lite udda. Allt dom hade köpt för ekologiskt eller kravmärkt, skojar inte, till och med kaffefiltret och all sprit! Bra att någon tänker på miljlön iallafall, höhöhö.

Vart fett seg av att vara där men åkte till stan och mötte Malin. Var ute på krogen en halvtimme sen åkte vi hem igen. Drack ingenting ikväll, kan iförsig vara rätt så skönt eftersom jag ska jobba imorgon igen. VI KÖR NÄSTA GÅNG!

Har faktiskt mycket att göra den här månaden, skola och hela 10 arbetspass som väntar. Flyttar ju snart, behöver typ alla pengar jag ska få men vill ändå göra något random, ska fixa något skoj!


Min baby. Mitt hjärta. Min kärlek!

Kommentarer
TinA säger:

what, flyttar du till eget?? :O det har jag missat.. :P

2010-04-11 | 13:55:45
Bloggadress: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback