Lägger mig i graven ett tag

Min dag har typ varit hemsk.... Började med att jag kom 40 minuter FÖR TIDIGT till skolan, hade kollat fel på klockan. Så fick sitta där helt själv ett bra tag. Passade på att byta mina kökskläder och hann irritera mig på att det är så jävla jobbigt med att ha kök just nu. När vi började var jag sjukt trött, funderade på att dra hem. Går tydligen magsjuka nu också och jag är säker på att jag kommer bli smittad. Fick göra skit tråkig mat i köket, oxbringa med potatis,rotfrukter och pepparrotssås. Skulle dra efter lunchen men typ hela klassen drog hem så var lika bra att stanna. Mått piss idag! Känt mig fett tråkig och osocial. Ville typ lägga mig ner på golvet och gråta. Ska nog göra det nu istället. Höhöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback