Jag är på BRA humör idag

Min dag har varit grym! Skolan var hur lätt som, gjorde personalmat. Efter skolan så gick jag runt i globen en stund med Chrille, käkade donken och en glass. Började jobba halv fyra men kom inte igång fören halv fem kanske, dom var sjukt sega där, fick sitta och vänta själv för att jag var tvungen att vänta på nycklarna. Det var PROPPAT med folk i baren idag, stod där alla stammisar med säsongskortet alltid går till. Helt galet! Fick gå ut och kolla på matchen idag också, skit kul. Ville ju gå på någon men allt var slutsålt, så får man det gratis istället;) Stod och sjöng och skrek helt själv där, hoppa som fan när det vart mål. Tror egentligen inte man får göra det när man jobbar men va fan, dom vann ju!! Har även pratat med han som har hand om kioskerna, ska kanske få körkort där också, då blir det ännu mer jobb, me like.

Nu måste jag lägga mig och sova, ska upp snart igen. Måste vara pigg imorgon när Wilma kommer, hon har gjort illa kinden den stackaren:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback