grym dag alltså :(

Fick sluta en timme tidigare från jobbet, skönt som fan! Ville seriöst strypa vissa av mina gäster, så jävla trögfattade, antingen var dom dumma i huvudet på riktigt eller spelade för att försöka locka till sig gratis saker. Grät typ inombords för att dom var så jobbiga (skämt å sido). Nej men jävla tur för dom (och mig) att jag har lätt för att hålla masken och skita i sånt. När dom inte såg var jag skit förbannad och tog ut all min ilska på mina arbetskamrater, höhö, skönt att dom är så snälla ;) Vart i alla fall på bra humör när mina gäster drog, yey yey.
Annars en allmänt seg dag, fanns typ inget att göra under pausen.
På söndag är det personalfest. Spåra då eller??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback