För att jag har ett liv.

HAR DU PUSSAT NR 2?
Aa, fan.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Vet inte vilken christian det är xD antingen från turkiet eller någons pojkvän, höhö

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?

Ehm Ch innebandy tränare haha, vette fan alltså.

ÄR NR 18 SÖT?
Aa för fan, kusin :)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Hemnummer till en familj. Att dom var snälla:)

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Senast eller första gången? Senast var i skolan innan lovet och första gången i höstas när vi började i samma klass xD

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
När jag jobbar igen, en projektledare höhö.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Ara, min bästis killkompis.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Ja många gånger. Christoffer :P

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Min syster, skulle inte tro det va.

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Hur det går med min blogg på MTV, haha. En som jobbar där.

TYCKER DU NR 1 ÄR UNDERBAR?
Såklart, min brosa.

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Självklart, en gammal klasskompis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback