Brist på fantasi

Wilma däckade i vagnen när vi var ute på promenad, jag och Christoffer tog en fika på flashiga coop forum västbegra. Nu är vi hemma igen, ska väcka Wilmisen snart så att hon kan somna ikväll också.
Imorgon åker hon hem igen och det är dags för mig att "jobba", ska gå en a la carte kurs på globen och få ännu mera jobb;) Har föresten fått några pass till där nu i april, ska jobba på Bounces sista konserter och Andrea Bocceli, kan bli grymt. Älskar att jag fått bartender körkortet utan att ha gått kursen, DEN GER MIG MASSA JOBB <3<33<3<3
Ähhh fan vad tråkiga uppdateringar jag gör.


Kommentarer
Anonym säger:

Åh sööta barn =) dina eller? Vad heter dom? Hade bra =)

2010-04-05 | 22:02:53
Bloggadress: http://miichajohansson.blogg.se/
Anonym säger:

Okej, jätte söta =) Själv har jag inga, men jag har en lilla syster som har en son och en dotter, och så min stora syster som har två döttrar =) Nu är det min tur snart =)

2010-04-05 | 22:41:43
Bloggadress: http://miichajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback