Bla bla bla

Tillbaka igen, blev bjuden på kebab och det tackar man ju inte nej till. Fast snart ska jag bli nyttig, snart så (om några år kanske). Var tvungen att följa med och tvätta också, hatar det, typ det tråkigaste som finns.

Lämnade som sagt Wilma förut, hon vart lite ledsen i ögat när jag gick. Sånt är alltid jobbigt. Åkte hem och packade för att sedan åka vidare till kursen på jobbet. Den gick galant! Nu har man körkort för a la cart servering också. Fick förfrågan direkt om jag kunde jobba imorgon, torsdag och söndag. Synd att jag är borta och om jag inte varit det hade jag ändå jobbat i baren och på söndag kunde jag inte heller eftersom att jag är uppbokad på bar också. Hon lovade iallafall att alla som var där skulle få pröva på det någon gång innan dom "stänger" för sommaren.'

Imorgon är det kryssning igen! Taggad som fan nu. Ska göra ons-lör nu (säger jag nu iaf), tur att jag inte är en bangare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback