Svennebanana!

Härlig dag att vakna upp till, eller inte. Det har regnat, åskat och blixtrat hela natten, jobbigt när man försöker sova. Det blir inte bättre av att när det slutat så börjar nästa buller, byggarbetarna håller på att bygga nytt dagis precis utanför vårt hus, då menar jag max tio minuter ifrån. Hela huset skakar när dom spränger och har sig.
Jag gjorde en hel sjuk sak inatt, bestämde mig för att börja träna, gjorde lite situps och andra trevliga saker. Pratade även med Lina och vi kom fram till att när skolan börjar sätter vi igång och tränar på riktigt!

Jag är hemma själv hela helgen, resten av familjen åkte till Västerås idag. Lite ensamt men skönt på ett sätt. Kommer ju ändå inte vara hemma så mycket, ska ut ikväll och imorgon ska vi grilla om vädret tillåter det. Vi hade tänkt grilla här men får se hur det blir, kom fram till att det kan bli rätt så trist! Har ingen lust att spela hög musik så att grannarna klagar och utan musik är det ju inge kul?

Funderar på om jag ska göra en fet middag ikväll! Eller nej, tror jag är sugen på pannkakor, amerikanska pannkakor! Fast iförsig så skulle ju jag börja äta nyttigt nu! Tror att det får bli wok (om det nu är nyttigt?) eller lax!
Kul blogg, jag snackar food. Men har tänkt börja lägga in några smarriga recept då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback