runaway

Var ute igår igen med Nathalie, Matilda, Paulina och Malin. Vi hade rikigt kul, som vanligt med andra ord! Var första hemma hos mig ett tag och föra lite, innan vi åkte in till Cattelin. Lördag och lönninghelg = proppat med folk! Beställde lite mer att dricka medans det var happy hour. Dansade såklart en hel del och sen vart vi bjudna på massa champange av några bratkillar som sen försökte få med oss till danderyd, men icke! Drog väll hem vid halv tre tiden och först var det meningen att vi skulle vidare till Village men sen var det ingen som orkade. Så vi gick och åt på donken vid mig istället, najs! När vi kom hem så var vi uppe någon timme innan vi somnade.

Vaknade rätt så sent idag och satte oss på balkongen och tog det lungt, vi skulle ut och sola men sen försvann solen och då var det inte kul. Matilda och Nathalie gick precis hem och jag funderar på att sätta på en film eller något.
Måste beställa nytt bankomat kort också, mitt har lagt av helt nu. Kunde inte handla något ute igår, så fick låna pengar istället. Dumma, dumma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback