k-k-k-karatefylla

Höhö, imorgon, om vi inte grillar det vill säga, så ska jag laga lasagne!  Jag bjuder, det är bara att komma =)
Vart sugen på det när jag såg att vi hade lasagneplattor i skafferiet och allt annat finns redan hemma, göra lite bechamelsås och sen klart. För jag kan faktiskt det! Jag ska ju bli värsta super kocken, iallafall vad jag sa förra året när jag började ettan. Nu känner jag mig inte alls peppad på att bli kock, allt stress, som visserligen jag tycker är rätt så kul men ändå, är inte så lockande just nu. Servitris är skit kul, men ungefär lika som kock, men lite mer lockande.
Tror jag ska bli mäklare istället!!!!!!!!

Onödigt inlägg men väntar på Lina så att vi kan åka och fixa lite tills ikväll. Blir nio tjejer som ska ut, om alla kommer =) Kommer bli skoj!

Tack och hej för mig!

Jag saknar en viss person! :( Min baby.


Kommentarer
Christoffer säger:

Jo jag saknar också wilma=)

2009-07-24 | 20:15:11
Bloggadress: http://fisk33n.se
TessanSessan säger:

mums :D

2009-07-27 | 17:00:26
Bloggadress: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback