It's Friday, I'm in love

Suttit och ruttnat hela jävla kvällen känns det som, inte ett skit på TV och inget roligt händer vid datorn. Förstår inte ens varför jag sitter här? Man kollar samma sak om och om igen, fb, blogg, bilddagboken, mail. Borde göra något vettigt istället, ut och springa eller något. På tal om det, jag har bestämt mig för att jag ska ta några var runt fotbollsplanen här utanför, det är en springbana, några dagar i veckan. Börjar känna mig fet, höhö.

Tekniskt sätt så är det fredag nu, med tanke på rubriken. Oja! Ikväll ska jag ut med brudarna och röja järnet, blir kul, som alltid. Fan vad jag inte kan sluta tycka att mina vänner är så jävla bäst. Och fy fan vad jag svär. Kanske tecken på att mitt liv är rätt så ruttet just nu? Njaaaaa....

Saknar Wilma, as usually... Hon kommer hem från Öland/Göteborg på torsdag och jag lär hämta henne på fredagen. Ska mysa galet nu innan skol börjar och jag blir helgmamma igen. Fyfan!

Nej säger godnatt till denna blogg nu!

Två bilder från förra helgen när jag var ute med Natha och Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback